AVAST ANTIVIRUS 037-2791997Luni - Vineri 10:00-18:00
Posted in: antivirus Started by

False positive Avast Antivirus – Saga program contabilitate

In urma ultimului update al programului SAGA C. realizat de SAGA Software (www.sagasoft.ro) distribuit in data de 08.07.2014, Versiune: 3.0.443, avast! Antivirus va detecta executabilul sc.exe ca si virus: Win32:Evo-gen [Susp] si il va muta in Virus Chest.

Pentru rezolvarea rapida a problemei va rugam sa parcurgeti pasii de mai jos:

– Deschideti interfata avast! Antivirus si apasati butonul Scan:

Capture1

Apasati pe link-ul Quarantine (Virus Chest)

Capture

Dati click dreapta pe numele executabilului Saga – sc.exe si selectati “Restore and add to exclusions” dupa care confirmati excluderea apasand butonul Yes.

Capture5

Reveniti in interfata principala (Apasati butonul Close) si apasati ulterior pe butonul Settings

Capture2

Apasati butonul “Active protection” si in ecranul nou apasati rotita de configurare de la “File System Shield”

Capture3

In fereastra noua apasati pe “Exclusions” si adaugati in lista de excluderi directorul SAGA (C:\SAGA C.3.0\*). Apasati din nou OK.

Capture4

Aceste operatii vor asigura functionarea corecta a programului de contabilitate SAGA pana la actualizarea definitiilor antivirus.

Pentru a preveni aparitia pe viitor a problemelor de genul acesta va recomandam sa achizitionati o licenta valida avast! Antivirus. In acest fel veti beneficia de suport tehnic gratuit si de cea mai buna protectie antivirus.

Folosirea versiunii gratuite avast! Free Antivirus nu este permisa decat pentru utilizatorii persoane fizice si in scop necomercial!

PROMOTIONAL, daca folositi in acest moment avast! Free Antivirus si doriti sa intrati in legalitate prin achizitionarea unei licente avast! Pro Antivirus, ca si contabil sau firma de contabilitate veti beneficia de un discount de 30% fata de pretul de lista, promotie valabila pana la sfarsitul lunii Iulie 2014.

Pentru a beneficia de discount va rugam sa ne contactati la numarul 037-2791997 sau 073-0028278 sau prin e-mail la adresa info@avastantivirus.ro.

UPDATE: Va rugam sa actualizati definitiile antivirus, executabilele sc.exe (SAGA C) si sps.exe (SAGA PS) au fost marcate ca si FALSE POSITIVE in baza de semnaturi antivirus avast. Nu mai este necesara adaugarea SAGA in lista de excluderi, este suficient restaurarea din carantina/Virus Chest.

25 Comments

  1. clayd Reply

    Nu e vorba de actualizare program de contabilitate SAGA ci e vorba de actualizarea programul antivirus AVAST. De la el e problema. Eu lucrez cu toate 3 variantele de la Saga si nu am actualizat nicmic la Saga doar am lansat programele in mod obisnuit si Avast mi le-a sters azi de dimineata.
    Deci de la Avast e “buba”.

  2. CBB Reply

    Problema e de la AVAST. Nu e de la ultima actualizare SAGA. Problema se manifesta si pe versiuni mai vechi de program SAGA. Dar, na, de ce sa nu aruncam pisica la altii.A

    • Easy Media SRL / Avast Antivirus Romania Reply

      Problema a fost reclamata astazi de dimineata si se refera strict la ultima actualizare SAGA. In scurt timp se va lansa un update de definitii care va remedia global alerta.

      • clayd Reply

        Speram cat mai repede sa modificati; ca cei care au dezinstalat deja Avast .. nu cred sa mai revina curand la el.

  3. Adrian Reply

    Corect! Problema a aparut de la udate-ul antivirusului de ieri, dupa restartarea calculatorului. Actualizarea SAGA era de saptamana trecuta.
    Cred ca si-a cam pierdut avast increderea cu faza asta.

    • Dan Crapciu Reply

      Interesant ca nu am facut update la Saga de multa vreme si avast nu a detectat nimic . Cred ca problema se produce pentru versiunile saga dupa 3.0.439 . In acesta situatie care din programe are probleme ?! Personal care ca saga . Bafta

  4. Cristi Reply

    Este evident că e o problemă AVAST. A început să se manifeste de aseară nu de azi și a apărut după actualizarea AVAST nu a programelor SAGA. Și mie mi-a șters programele SAGA. Și, apropo, am licență AVAST plătită, nu versiune free. Setarea aceea de fixare automată la toate tipurile de amenințări nu e chiar atât de recomandată dacă raportează astfel de fals positive. La fel, în urmă cu ceva timp a existat o problemă cu Adobe Reader, ce, la rândul său era văzut ca virus (o alertă similară fals positive) de către AVAST. E neplăcut să te lovești de astfel de probleme. Și e și mai deranjant când vezi mesaje de genul “In urma ultimului update al programului SAGA C”. Mai ales că se manifestă și la SAGA PS ce e actualizat de acum o lună. Și când tu ca user știi că ieri funcționa și AVAST și SAGA fără probleme.
    Și da am trimis la AVAST raport de false positive. Și actualizarea se face…prin excluderi. A cam dat-o în bară cu actualizarea asta AVAST. Eu mă gândesc deja ce soft să cumpăr pentru a înlocui AVAST, chiar dacă am o licență plătită pentru el, dar, evident, nu îl mai recomand. Dimpotrivă, deja l-am dezinstalat pe unele PC-uri și am instalat altceva în locul său, pentru că oamenii nu pot înțelege cum un antivirus le șterge pur și simplu programul în condițiile în care ieri nu aveau nimic.

    • Easy Media SRL / Avast Antivirus Romania Reply

      Pentru orice problema va rugam sa apelati la serviciul nostru de suport. In acest fel putem remedia si preintampina aparitia situatiilor de genul acesta.
      Mesajul “In urma ultimului update al programului SAGA C” a venit datorita faptului ca in acel moment ni s-a sesizat problema respectiva.
      Colegii de la Virus Lab vor verifica si programul SAGA PS pentru a fi adaugat in lista de false positive.

      • Adrian Reply

        Updtate-ul SAGA a fost sapatamana trecut si, oricum, sunt afectate si versiuni mai vechi ale programului. Avast a fost cel actualizat ieri.

  5. olden Reply

    WINDOWS 8.1 profesional nu are avast :))))) merita toti banii :)))

    • Gogu Reply

      Ce prosti astia care folosesc windows vechi, cu licenta, de ala care are avast.

  6. mihai Reply

    eu ca utilizator privat pe computerul meu am dreptul sa utilizez Saga C si Saga PS insa nu e corect ca un program antivirus sa detecteze un program de contabilitate ca fiind un virus, troian sau orice ar fi. nu e obligatoriu sa lucrez la firma ca sa tin contabilitatea pe computerul meu personal.

    • outsider Reply

      Daca faci bani pentru ca tii contabilitatea pe computerul personal se numeste utilizare comerciala. La Saga ai platit licenta, nu?

  7. Adi Reply

    Nu mai dezinformati oamenii! Eroarea nu e de la Saga, ci e de la Avast! Clar! Eu nu am facut nici o actualizare SAGA in ultimele 2 luni…. il folosesc doar pentru teste, si mi-a aparut acelasi mesaj marti dimineata! Dar problema am rezolvat-o foarte usor, excluzand fisierul de la scanare automata, dupa ce l-am verificat individual.

    • outsider Reply

      Sunt curios cati din cei care dau vina pe avast pentru problema saga folosesc legal antivirusul…
      Cei care au avut licenta platita probabil au stiut sa solicite suport tehnic de la avast pentru rezolvarea problemei.

  8. dan Reply

    Avast, cu licenta voastra cumparata la serviciu, am probleme cu SAGA renunt la serviciile voastre si o sa cumpar W 8.1.
    O sa recomand tuturor celor ce vor sa-si buseasca PC-urile sa va foloseasca antivirusul.

    • Easy Media SRL / Avast Antivirus Romania Reply

      Pentru orice problema daca aveti o licenta valida puteti apela serviciul de suport tehnic.
      Daca migrati la Windows 8.1 nu inseamna ca nu mai aveti nevoie de un antivirus.

  9. Cristi Reply

    Problema a reapărut. Pentru că de ce nu. La câteva luni distanță, fără ca programul de contabilitate să mai fie actualizat de ceva timp, AVAST îl vede iar ca fiind suspect și-l șterge direct. Bravo! Așa rezolvare mai rar. Durează câteva luni și reîncepe să șteargă programul de contabilitate.

  10. sm_noname Reply

    Si din pacate problema a aparut din nou.
    Nu este deloc normal sa apara din nou aceeasi problema dupa jumatate de an.
    Din cate am inteles nu se mentin semnaturile actualizate, dar asta nu ar trebui sa fie problema utilizatorului.

  11. Easy Media SRL / Avast Antivirus Romania Reply

    Problema a fost rezolvata, va rugam sa actualizati definitiile antivirus. In cazul in care mai apar probleme va rugam sa contactati serviciul nostru de suport prin telefon sau e-mail.

    • sm_noname Reply

      Imi cer scuze, dar este normal sa apara din nou problema, o data ce au existat sesizari in trecut si in multe locuri a dat peste cap utilizarea programului?

      • Easy Media / Avast Antivirus Romania Reply

        Nu este normal, a fost o problema in baza de date de semnaturi, problema care a fost rezolvata imediat ce am aflat de false positive. Speram ca pe viitor sa evitam astfel de neplaceri.

  12. Septimiu Reply

    Hai că iar a apărut.
    Veselilor, voi nu vă gândiți câți clienți/potențiali clienți puteți pierde?

  13. Carmen Cazan Reply

    Folosesc varianta free si ma confrunt cu aceeasi problema,chestie care are ca rezultat imposibilitatea de a mai accesa SAGA.
    Nu pot remedia problema in felul in care ati descris,interfata free de la Avast arata si se comporta diferit.

    Asadar,astept sugestii si solutii viabile si rapide.

    Un antivirus care sa dea mesaje false…

  14. marian Reply

    da si iarasi a aparut.

Leave a Reply